Κάτι περισσότερο από ένα όνομα

Η Motorola αντιπροσωπεύει την πρωτοποριακή καινοτομία, την ποιότητα και την αυθεντικότητα. Αφιερώσαμε σχεδόν 100 χρόνια οδηγώντας τους ανθρώπους σε αχαρτογράφητα εδάφη... και ο επόμενος αιώνας θα δείξει ότι είμαστε μόλις στην αρχή.

Η τεχνολογία δεν είναι μια βιομηχανία, είναι ένα εργαλείο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την προώθηση ουσιαστικών αλλαγών. Το πρωτοποριακό πνεύμα σε συνδυασμό με την αφοσίωση στη βελτίωση της ανθρώπινης εμπειρίας είναι στο DNA μας - και ο λόγος για τον οποίο αποκτήσαμε το όνομά μας. Δύο εφευρέτες δημιούργησαν το αδιανόητο και δεν μπορούσαν να βρουν τις λέξεις για να το περιγράψουν. Το "Motorized Victrola" (γνωστό σήμερα ως ραδιόφωνο αυτοκινήτου) συντομεύτηκε για να γίνει το εμβληματικό "Motorola". Χρειάζεται ο άνθρωπος αυτοκίνητο με ραδιόφωνο; Όχι απαραίτητα. Αλλά αν είχαμε ξεκινήσει με αυτό το ερώτημα, ο κόσμος θα ήταν πολύ διαφορετικός σήμερα.

Ένα γιγαντιαίο άλμα για την ανθρωπότητα

Η NASA εμπιστεύτηκε τη Motorola για να φέρει την επικοινωνία στο φεγγάρι το 1969. Το περίφημο "γιγαντιαίο άλμα" του Νιλ Άρμστρονγκ ακούστηκε σε όλο τον κόσμο, χάρη στον αναμεταδότη Motorola που κρατούσε. Η ποιότητα είναι στο DNA μας και η ατελείωτη προσπάθειά μας για υψηλές επιδόσεις είναι αυτό που μας καθιστά αξιόπιστους ηγέτες στις κινητές επικοινωνίες.

Learn more

Γιατί να σταματήσουμε στο φεγγάρι;

Οι πρωτοποριακές βιομηχανικές καινοτομίες γίνονται δυνατές χάρη στους ανθρώπους που απαρτίζουν τη Motorola. Εκεί που οι άλλοι βλέπουν προκλήσεις, εμείς βλέπουμε ευκαιρίες για να προωθήσουμε σημαντικές αλλαγές και να θέσουμε τον πήχη ψηλότερα. Συστήματα καμερών που χρησιμοποιούν Τεχνητή νοημοσύνη, οθόνες αφής που διπλώνουν τέλεια στο ίδιο επίπεδο - το μόνο που ξέρουμε σίγουρα είναι ότι οι δυνατότητες είναι ατελείωτες. Και αυτό είναι που μας ωθεί να συνεχίσουμε να καινοτομούμε.

Learn more

Ο πελάτης είναι πάντα...

…στο επίκεντρο όλων όσων κάνουμε. Για εμάς, το να φέρνουμε τους ανθρώπους κοντά δεν σημαίνει ότι όλοι είναι το ίδιο. Η εμμονή μας στην καινοτομία καθοδηγείται από τη δέσμευσή μας στην ανθρωπιά και είναι βαθιά ριζωμένη στην εταιρική μας κουλτούρα. Πρωτοβουλίες που είναι αφιερωμένες στην κατανόηση των επιθυμιών και των αναγκών των καταναλωτών δοκιμάζονται στους ίδιους τους υπαλλήλους που εργάζονται στη Motorola. Δεν αρκεί μόνο να ακούει κανείς - καταλαβαίνουμε τους καταναλωτές επειδή είμαστε και εμείς οι ίδιοι.